in viata…sunt unele lucruri care te pot darama..dar trebuie sa ramai puternic

am observat in ultimul timp,din cauza…sa zicem cauze care sunt neimportante pentru voi ..am observat ca in viata nu toate lucrurile sunt roz,desigur stiam asta si … mi-am dat seama ca exista unele momente in viata in care lucrurile devin complicate,daca nu pentru tine pentru cei la care tzii.Si realizezi ca trebuie sa faci unele lucruri ,cu care nu esti obisnuit …problema mea nu conteaza…dar ce incerc sa spun, chiar daca a aparut problema asta in familie…am observat ca adevaratii prieteni care ii stiu de la 5 ani … nu au fost alaturi de mine…dar in schimb au fost cei pe care i-am cunoscut de cateva luni sau saptamani..asa ca ma intreb si ma gandesc …in cine sa ai incredere ? in cei pe  care ii stii de o viata sau cei care iti dovedesc ca sunt alaturi de tine ,pentru acei prieteni care mi-au fost alaturi si se stiu ei,in special….unii precum iubita mea,vlad,dana ,andreea,si uk,sa stiti ca va multumesc foarte mult ca sunteti alaturi de mine si din partea mea aveti toata dragostea si respectul meu ,voi chiar puteti sa va numiti adevarati prieteni,multumesc ca existati,ar fi o lume mult mai buna cu mai multi oameni ca voi

~ de OMFG_PONEYS pe Iunie 19, 2008.

3 Răspunsuri to “in viata…sunt unele lucruri care te pot darama..dar trebuie sa ramai puternic”

  1. eu zic k dak ar exista mai multi oameni k mine, lumea asta s-ar duce de rapa…:)) oricum..revin la subiect…:) normal k sunt alaturi de tine la nevoie…doar pt asta sunt prietenii, nuh?🙂 :*

  2. Clau, mereu o sa fim alaturi unii de altii, nu tre’ sa ne multumesti🙂
    >:D:D:D<

  3. indiferent de situatie, indiferent de moment, voi fi mereu asa cum esti si tu, mereu langa adevaratii mei prieteni. nu trebuie sa imi multumesti si stii bine asta. si nu, nu ar fi bine dak ar fi mai multi k noi pentru ca atunci nu ai sti cum sa deosebesti adevaratii prieteni de cei falsi…i’ll always be there and you know it>:D<:*:*:*

Lasă un răspuns

 
