o mica poezie despre emo :)

Sunt un EMO depravat
Am o freza de cacat
Seman cu-n extraterestru
Si la plans yo sunt maestru

Yo vreau sa ma sinucid
Ca la minte nu’s lucid
Lumea spune k sunt varza
Da mereu am vrut sa fiu barza

In oras yo ies machiat
Sa arat k un stricat
In roz ma imbrac mereu
Sunt o fata, sa mor ieu

Acum vreau sa va cant ceva
Si  va spun e prea belea
„AI  LAV TU CRAY
AI WANA DAY
My veins I’m gonna cut
Ai  swer , and ai am a slut”

Hai pa yo tre sa plec
Am intalnire cu iubita pe net
Defapt e un iubitel
Sii yo ube mult la el
(DUPA CATEVA  MINUTE)
Vai pe net n-a mai intrat
Mi se pare c-a plecat
Nesimtitu ma’nselat
Vreau sa mor, sunt un cacat

~ de OMFG_PONEYS pe Mai 21, 2008.

63 Răspunsuri to “o mica poezie despre emo :)”

  1. :)) genial:)) tu ai compus’o??

  2. pentru toti emoizii:
    „nu exista sa existe
    cetateni cu fetze triste”
    ….
    niste versuri de pe vremea lu’ ceashca ;))

  3. eh…nu a compus o el:P

  4. e f tare omule:) adik e mijto :)) datzi add care nu sunetz manelisti: him_petra thx

  5. joooor e kea mai tare poezie kre am uzito………

    bai frate u esti mai tare k eminesku……

  6. pizda poezia;)

  7. faina pooezii ii pe placu meu:(:(:(

  8. ma esti un bou….asta care a scris poezia….nu t mai lua asa de`an pulea d emo….nu stii nik despre ei,,,nik nu e adevarat ce zici..sunteti nijte prosti toti …care va frecati menta d emo habar nu aveti nik,,,,uitati`va in sufletul lor si apoi comentati…poate unii au trecut printr`o perioada mai porasta a vietii…..rugati`va sa nu ajugeti in starea asta…d emo…(fraierilor)

  9. un prieten de-al meu iti ureaaza cu drag ca esti ratat,cat despre parerea mea ,daca ai o problema nu o rezolvi prin mascara ,si machiaj,respecta-te si fi barbat.Rezolvati problemele alaturi de prieteni tai asta nu inseamna ca ii intereseaza pe toti ca nu te iubeste nimeni sau ti s-a scurs rimelu.Vezi cum insulti pe altii ca e posibil o data sa iti iei o palma din senin ,nu vorbesc despre cineva in special ,vorbesc in general .Cu riscul de a ma repeta ,consider ca Curent EMO este unul pentru copii fara caracter ,care nu au pic de curaj si deminitate .Pace

  10. tare……..:)):)):)) sunt nijte suckeri si emotivii astia….nik nu e mai frumos sa te distrezi in viata….dak stai asa trist mereu…iti mai lasi si bretonul ca la CAI sa nu se vada rimelul de pe obraji esti varza…..despre cum se imbraca….asta e problema lor…doar stilul de viata ma enerveaza…

  11. frate ce va tot luti de emo kids in pnm..frate dak ei sunt mai diferiti decat voi trebuie sa va bateti joc de ei?

  12. nu intzeleg de ce tot comentatzi atat de cei care le plac stilul emo unii dintre vioi sunt si mai varza…rokerii manelistii si smecherii is cei mai vazra nu ce emo…ei macar sunt la moda si se imbraca cu stil si bum gust si cat despre machiaj fiecare se machiaza cum vrea el.

  13. …te rog invata sa scrii ,fara greseli de ortografie … 1 la mana si 2 la mana ma iau de ei ,pentru ca nu imi place stiulul lor de viata si sunt un om caruia ii place viata si nu as putea vreodata sa vad un motiv pentru a mi-o curma… Sincer…. scrie si tu te rog mai corect …pentru ca m-am straduit sa descifrez ce ai scris ,love and peace

  14. =))))))))) super

  15. ASta i deja o prostie, voi nu va ganditzi ca dak plang au motiv ce credt ca plang asha din senin fitzi seioshi numa nebunii fak asta …si chestia cu taiatul venelor nui mai variabila vai daca esti emo iti tai venele:)))doar si dak esti emo o poti face si asta sa iti tai venele:)):))numa noHh.oamneii fata judekata=)))
    Mda si stylu meu ee eMo dar nu pot spune ca fak minuni de astea sa plang fara rost:))decki asta e o penibilitate ce o zik lumea din ziua de azi..deki pa:-h sper ca vam lamurit

  16. buna va salut is si eu EMO

  17. deci….nu stiu dc toata lumea se ia de stilul Emo ……un emo nu inseamna sa te tai chiar dak nu era „curentul emo” lumea tot se taia sau se arunk….sa fim seriosi….va luatzi de ei k sunt mai diferitzi si pt k nu ii intelegetzi …yo ii inteleg ff bn…..care vretzi sa vb cu mn sau sa ma cun amgasiti la id deyutzzza_crazykid

  18. Intr-adevar…am si eu o varsta si ii inteleg..dar nu au motive sa se omoare…doar pt.ca au luat 4 la romana sau pt. nu stiu ce bataie cu prietenul cel mai bun…nu se rezolva asa problemele..Uneori stilul emo esti reprezentat prin haine negre..bascheti…geanta tip postas si insignele care nu lipsesc niciodata…si creionul dermatograf de la ochi..sau tusul negru…oare asta inseama sa fi emo? A fi EMO inseama a si avea niste traume..care pot fi rezolvata cu ajutorul psihologului…dar multi ajung sa se omoare pt. tampenii…Eu nu mi-as interzice dreptul la viata..??! Pt. ce?! Doar pt. k am dat e greu intr-o zi? Mai oamnei buni…da’ treceti peste..;)) Cine vrea sa vorbeasca cu mine…sa dea add la : smurduletsu_vinee@yahoo.com V-am pupat si aveti grija de voi😛

  19. Deci luati aminte ce-am scris acolo..si nu va raniti pt. toate tampeniile din lume..ca daca toata lumea ar fi EMO [sinucigas] atunci TERRA ar fi goala din punct de vedere populational..:))

  20. Dark ms pt add..si tare blogul >:D<

  21. bai va bateti jok de noi ce draq:)):))

  22. mah voi k voi da kre draq ati auzit de un emo manelist kre asculta manele in tren shi se taie pe ritmuri de tokio guta ??

  23. mda…fain

  24. stf ala` care ai pus asa cv !!!!!!!ce `reaq ii aici????va bateti joc d noi x(((((((
    ~x(

  25. gusturile nu se discuta …. si pe fiecare il priveste viata lui… si ce face cu ea .. si asa k pastreaza distanta dak nu esti open-mind ! nu au rost cuvintele naspa… k noi … suntem mai presus de mintea voastra !

    • da-mi scris in sange si poate te bag in seama ,si cat despre sa pastrez distantza ,doar ca sa nu ma stropiti cu sange sau sa ma murdariti cu mascara

  26. …ufff ce aveţi cu emo kids? nu v-aţi gândit k suferă şi îşi taie venele doar pt a fi în centrul atenţiei? am o prietenă kre a vrut să fie băgata în seama şi a sfârşit internată la nebuni. şi chestia era k ea era cea mai happy înainte să audă de emo. făcând abstracţie de faza cu taiatu venelor, stilul emo e chiar fain. îmi place cum se îmbracă. nu sunt emo dar am uneori stări de depresie, da să-mi tai venele doamne fereşte!!!!!! am scris cam mult sorry😀

    • nu ai scris prea mult ai dreptate…e ok cum se imbraca …cu asta nu am nimic ,ma deranjeaza ca isi taie venele si sunt mult prea depresivi fiecare om este din cand in cand depresiv ,nu e bine sa fi prea mult ,dar oricum felicitari pentru ca ti-ai dat seama de asta ,si tu nu esti depresiva esti emotiva🙂 daca e mai lasa un mesaj sau un id daca vrei sa mai vorbim despre asta ,orcum😛 e ok cum gandesti

  27. am auzit de un alt curent „scene” şi k scene-kids sunt tot un fel de emo. nu prea înţeleg kre e faza. mă poate lămuri cineva? [sorry, mi s-a părut k am scris mult pt k acu is p net p tel şi e cam naşpa:))] Id-ul meu e moonlight_lady77🙂

  28. sangele meu nu e de irost pe idioti… are o anumita valoare in functionarea organismului… si cu mascara sa te dai tu nu noi ….
    mai intai invata sa scrii si ce vrei sa spui si apoi bagate in seama si vorbeste cu noi

    • bine o sa consult Doom2 ,intre EmO si Tu poate o sa gasesc un articol despre tine ,si despre cum folosesc eu ,mascara , ca poate scrie , pe langa asta nu cred ca esti tu in stare sa ma corectezi pe mine.Eu zic sa nu mai fi atat de crocant si sa stai in banca ta pana o sa incep eu sa folosesc mascara ,distractie placuta facand liniste

  29. lasa ironia pentru altii k pe mine nu ma impresioneaza…. e bine pt cultura ta generala sa stii sa te exprimi si sa scrii…. nu pt mine
    pt sanatatea si linistea ta… e mai bine sa iti vezi de viata ta si noi de a noastra …
    nu mai comenta ca nu are rost… si asa nu te baga nimeni in seama …..

  30. ma daca te consideri un nimeni … ok ,dar nu ii face si pe ceiltalti care participa la discutie ,,nimeni ” ca poate lor nu le convine , si eu imi vad de viata mea si nu am nici o intentie de a te impresiona pe tine .Also,einen schonen tag zu dir

  31. poatemorimaine ejti tare :)) ce urasc mai moolt pe lumea asta este tristetea >:P care va credeti emo sa lasatzi lama e mai mijto sa iti poi o piatra de gat ji sa te arunci in lac sau sa sari d p blok

  32. emolari cocalari

  33. ciudatilor habar nu avetzi de viatza>..> curentul emo este un stil la fel cum sunt si manelistii,rockarii,rapperii etc. mai bn tacetzi si vedetzi-va de viatza si lasatzii si pe emo sa-si vada de viatza lor

  34. „nefericitii” cu traume,probleme mintale sau cum le mai zicetzi voi NU sunt emo si incetatzi cu tampenile astea, aceia se numesc depresivi si au motive foarte intemeate sa se comporte caatare…e o mare diferentza, pacat k voi nu atzi aflat de ea

  35. poatemorimaine spune-mi tampita da eu nu te intzeleg T_T defapt cred k nici tu nu prea intzelegi ce vrei sa demonstrezi luandute la cearta pe aici prin commuri:-? ok,am intzeles,nu itzi place tristetzea.e de admirat k te mentzii fericit da dak altzii au motive sa fie tristi nu cred k te aflii tu in pozitia de ai judeca

  36. ok tampita , si mie imi plac smiliurile tip anime ^^ ,dar ca sa intelegi tu de ce ma iau de altii,Oamenii sunt prosti,iar eu nu ii judec,eu imi spun parerea ,cum tu poti sa spui ca tiganii merita facuti sapun asa pot si eu sa zic ca emoistii pot sa fie facuti..nu stiu…pneuri…pana mea..si inca ceva…eu nu ma cert cu voi ,voi va certati cu mine …sincer chiar nu ma intereseaza….si majoritatea nu au probleme.. prea mari…daca mama ta are sa iti dea bani sa iti cumperi vansuri peste vansuri all star’s si mascara de la lenore sau schivae ,ai unde sa stai ,ai ce manca ai o prietena (sau nu ) pentru asta trebuie sa te bucuri.Majoritatea nu sunt emo sunt scene kids …care vor sa para ceva mai special ca sa fie bagati in seama.Si am observat ca ma faci ciudat ,eu raspund la commenturile pe care voi mi le trimiteti,deci se pare ca tu,tampito (nu o zic cu rautate ca nu te stiu ,dar asa ai zis sa iti zic iar eu ma conformez ),mi le trimiti.A si pentru urarea ta,stai linistita nu stii tu cine sau cine nu a avut traume .Si ma faci pe mine vinovat pentru ca judec pe altii,dar tu nu observi ca tu ma judeci pe mine🙂 <(^^,)<
    Pentru ca ai fost atat de sufletista si ai pus atat suflet si pasiune in mesajele tale ai un biscuite din partea mea ^^ Distractie placuta

  37. :))dragutz raspuns desi nu cred ca ai intzeles prea bine ceea ce vroiam defapt sa scot in evidentza-_-‘ anyway trebuie sa recunosc a fost interesant sa ma uit pe aici xD un fel de P.S:mersi pt biscuite^^

  38. rautacios

  39. a avut dreptate enstein cand a spus k”doar 2lucruri sunt infinite, universul si prostia umana”

    • ma nu stiu ce a zis enstein … dar stiu ce a zis einstein , a a zis ceva de genu ,,Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the former” ma bucur ca stii cate ceva despre cel mai mare fizician din lume🙂 si ma bucur ca observi si tu cat de prosti sunt oamenii🙂 (app da stiu ca mi-ai adresat mie acest proverb ,dar sincer nu ma simt🙂 ) no hard feelings :*

  40. poi dak nu ar exista raw nu prea ai avea dc sa te bucuri sau …cva d genu ca teai bucura intruna nu ai munci nu ai jti dc traiejti p acest pamant ……….cam aja cva deci viatza e grea ji frumoasa:D:D:D

  41. aja ca nu e bn sa te sinucizi sau cel potzin sa te imbraci intruna in emo ejti sadic frate ce

  42. ma pish in gura ta de prost ca nu stii nimik despre emo asa ca nu te mai lua de ei pt ca daca te intereseaza vr sa devin unul asa ca sa iti inchizi gura cu prostiile astea de rahat si inca ceva daca te-ai luat de emo inseamna ca te-ai luat si de Bill Kaulitz pt asta chiar ar trebui sa mori in cele mai groaznice chinu posibile a si inca ceva ca imi lingi toate neamurile la cur sa poate iti dai si tu seama ce zici

    • Pe langa faptul ca esti agramata ….ai si un vocabular foarte vulgar….sincer te consider o risipa de piele si organe ,nici nu stiu cine este bill kaulitz si nici nu ma intereseaza…cat despre tine bucata de carne …nu te-a intrebat nimeni ce vrei sa devi si sincer nici nu ma intereseaza… asa ca fa tuturor un bine si fa ca emo si mori sau fa o criza din dragoste si arunca-te de la etajul 8 …si nu mai rispi oxigenul oamenilor cu mai mult de 10 clase ,copilo . Ps: vezi ce le doresti altora ca ti se poate intampla tie

  43. ba analfabetule, cacat esti tu si tot neamu` tau! Da`te dreacu` de agramat care asculti „gutzan pa sistem turboo”. Sugi pula fraiereee!

    • de cand se scrie turbo cu doi de oo ? si gutzan ? in primul rand nu ascult manele si in al 2 rand …..nu esti decat alta curva proasta care se baga in seama si baga tusine pe gat cu spirt si se crede cool ,pe langa asta cand faci o afirmatie trebuie sa ai si cu ce sa o sustii si in caz ca nu ti-ai dat seama ….eu nu sug pula ,cat despre tine ma indoiesc

  44. OMFG ! u have a point.. dar nu inteleg dc iti place asa sa te iei de emo ?
    dc nu intelegi si tu k defapt fiecare isi are viata si si-o traieste cum vrea asa e?
    gusturile nu se discuta dar se pot comenta ( nu si in cazul asta )
    nu are nici un rost …. ne certam defapt degeaba k nu ajungem la nici o liniie de mijloc … parerea mea

  45. eu nu inteleg d c tot va luati d astia EMO…???eu nu st emo dar st tot timpul trista…dc tot timpul trb sa va luati de astia emo asta nu inteleg eu…???

    • si dc esti tu trista ? ne luam de emo pentru ca putem ,dar tu dc esti suparata ? vrei sa vorbim despre ceva ?

  46. eu asha st tot timpul…viatza asta nu e pt mn…mai bn as muri…deci pe bune nu mai suport viatza asta…

    • nu mai zi prostii de genul asta ….merita sa traiesti … merita ,macar ca te trezesti in fiecare zi si vezi rasaritul ,ca simti ploaia pe pielea ta … nu incerc acum sa te conving sa nu iti iei viata , 1 emo +- nu conteaza,dar parerea mea este ca trebuie sa tii capul sus si sa privesti in fatza ,sa iei viata asa cum este ea cu suisuri si coborasuri si sa nu te mai gandesti la chestii de genul .Daca vrei sa vorbim lasa un id sau ceva de genul asta …sa vorbim ,sunt multi prosti pe lumea asta

  47. chryss_no1_94 asta e idul meo…

  48. misto:)):))

  49. pana la urma nuj kre e prblema dak unii chiar swnt emo sau doar se cred;) faza e k sunt o groaza de manlari😉 si mai nou manelarele incep sa fie si ele emo;)) ptc baietsii emoo swnt cei mai dragwtsi sincer..:) ..dekt un manelar cocalar retard …prefer un emo;) …si nu kred k exista mai multe site`uri q emo dekt q cocalari:))

    • te rog frumos pentru numele lui dumnezeu si pentru tot ce e frumos roz si dragutz in lumea asta ,pune mana mana pe un dex ,te rog frumos ,ai scris atat de agramat incat atunci cand citesc imi sangereaza urechile….

  50. foarte tare poezia asta

Lasă un răspuns

 
