18 ani !:) La Multi Ani Iubita Mea,Dana,Flori si Emy

ieri, prietenele mele cele mai bune au implinit 18 ani🙂 cu un mic decalaj de timp ,si-au serbat ziua in aceasi zi…eu le urez din toata inima sa fie sanatoase fericite si sa aibe toata dragostea din lume,a fost o petrecere super😛 am reusit sa inteleg termenul nou a cuvantului absinth :)) + ca stiu 2 retzete speciale ,care este interesat ,sa lase un commentariu si va zic retzetele😛 inca o data  LA MULTI ANI !!! pana data viiotare pace voua \m/

~ de OMFG_PONEYS pe Mai 3, 2008.

11 Răspunsuri to “18 ani !:) La Multi Ani Iubita Mea,Dana,Flori si Emy”

  1. ms, Clau >:D:D:D< vreau si eu retetele alea:d;;)

  2. ms, bebe :X:X>:D<
    intr’adevar, flori a fost f incantata de efectele cockteilului;)

  3. ms, mielule >:D<

  4. nu e adevarat

  5. ba da>:P

  6. iiiiii:X:X:X:Xmultumim calaaau:D

  7. cu placere prietenele mele dragi :*🙂

  8. hmm… Emi te-a facut călău ?😀

  9. a tastat gresit:P si tu acum:P

  10. pfff :”>😀

  11. n-am fost prezenta dar, cel putin din poze, petrecerea a fost de neuitat😛

Lasă un răspuns

 
