mda …. se pare ca nu m-am tinut de cuvant…

Imi cer scuze fatza de toti cei care imi viziteaza blogul…v-am dezamagit …stiu ca nu am mai updatat demuuulta vreme….dar o sa ma straduiesc sa updatez mai des…am avut multe pe cap si nu s-a putut ..teze …invatat …carnetul de conducere …multe🙂 ma rog…… sper sa ma iertati ….

~ de OMFG_PONEYS pe Mai 2, 2008.

2 Răspunsuri to “mda …. se pare ca nu m-am tinut de cuvant…”

  1. bla-bla-bla-bla-bla-bla…..:P

  2. carnetul de conducere ?!?! /:)

Lasă un răspuns

 
