a venit vara !!!! LALALALALA

vine vara bine-mi pare….pana mea … :P  mai e un pic si vine si vacanta de vara ..WOHOO….. si nu chair atat de wohooo pentru cei cu bac-ul😛 1 mai a trecut…a fost ok…sper ca si la voi toti…ca vati distrat…sa imi ziceti daca ati facut ceva interesant …(nea glumesc😛 nu ma intereseaza ….dar asa ..din politetze😛 )mi-a fost dor de blogul meu ..si imi pare rau sincer  …ca nu am mai psotat…. o sa ma zbat sa postez mai des😛 =) si mai bun …o sa updatez si caterinchia in curand ….pei ! PROMISIUNI CA PROMISIUNI …dar o sa vedeti fapte +++++ O SA VA ASTEPTE CEVA COMPLET NOU !🙂 este un plan …care v-a fi pus in functiune pentru toti😛 o s fie ceva foarte special dar mai este cam o luna , o luna si ceva pana ma voi apuca cu niste amici de acest proiect …pana atunci🙂 rabdare …bafta multa si pace voua ///p.s : inca o data imi cer scuza pentru ,,fanii ” mey🙂

~ de OMFG_PONEYS pe Mai 2, 2008.

2 Răspunsuri to “a venit vara !!!! LALALALALA”

  1. chiar ma intrebam dak mai ai de gand sa scrii…..:) i m glad that ur back in business:)

  2. hihi…daca nu ma insel,ma numar printre acei amici ”speciali” cu care vei finaliza proiectul,muahaha:D asa ca nu ma supara:)))

Lasă un răspuns

 
