Scara sociala in scoli

Ce ma gandeam eu …este sa vorbesc despre ierarhia asta :)) lantul trofic in scoli ….ce ma deranjeaza cel mai mult ca in fiecare scoala ,totzi sunt impartiti pe grupulete ….ma nu ca as avea vreo problema cu asta…ca sincer mi se cam rupe de toata lumea….dar .. WTF ?! Credeti ca daca fumati in fatza scolii suntetzi mai trendy ,flendy,cool ?😐 nea….sunteti tot o adunatura de ratatzi si gogomani care incearca sa impresioneze  doar ca ei sutn mai smecheri….plus ca …am observat ca cei mai mari parca ii dreseaza pe cei mai mici sa le tzina locul cand astia termina liceul …zau asa ….Sunt uimit ….cum reactioneaza unii….am ajuns sa vad kakati cu ochi carora nici nu le-au cazut coaiele…aham..testicolele care au un tupeu in ei de parca cine stie ce sunt ….dar cand le futzi o palma dupa ochi fac rostogol si PUFFF…la modul cel mai serios !? WTF IS THIS ?! incercati sa va dresati ? va credeti mentori ce pula mea va credeti ? Cei mai mari ii  necajesc pe cei mici ….ba il gasesc pe unu si il avantajeaza si kktul ala cu ochi care inca nu stie ce e aia viata devine un fel de macho nacho in pula mea ca ii stie pe aia mai mari…la modul cel mai serios pe mine cel putzin ma calca pe nervi mucosii astia ….i-as pocni cu o ranga fix in cap sa revina la realitate … cand esti juma cat mine eu te sfatuiesc sa stai departe ca probabil te trezesti cu un pumn in freza de nu mai stii ce te-a lovit . Parerea mea …sincer ma dezgusta modul asta …de a te da mare de a suferi…DE … UITE CE ,,CUL” SUNT EU …FUMEZ ,Beau….MA DROGHEZ🙂 yea …TOATE FETELE MOR DUPA MINe….pula ta …dute dracu la un control …….vezi dc mor ….+ sa nu mai vorbesc de totzi ratatzii cu gura mare,care in afara de gura nu au nimic alceva….. Si in scoala mea ….este ! COMBO ! SNOBISM,PROSTIE,RAUTATE SI CU ACCENT PE SNOBISM ! SFATUL MEU …DATI-VA DRACU CU NISTE APA RECE PE FATZA ! CA NU SUNTETI MAI MULT SI NICI MAI PUTZIN DECAT NISTE OAMENI CARE AU FRICI SI AJUNG TOT IN TZARANA ASA CA …GRABITZIVA TRECEREA PRIN VIATZA ASTA PANA NU O SA SE TREZEASCA CINEVA SA VA GRABEASCA EI SEDEREA … PENTRU TOTZI CACATII SI MUCOSII CARE SUFERA DE EI  VA DORESC SA VA MOARA LA INTRARE ! Eu nu accept asa ceva !  pentru cei cu aceasi parere ! Rock on ,puneti mana pe o ranga si incepeti sa pocnitzi ratatzi ! :)  Acest program va este 110% recomandat si sustinut de iepurasul matache // ( ^_^ ) \\

~ de OMFG_PONEYS pe Aprilie 2, 2008.

9 Răspunsuri to “Scara sociala in scoli”

  1. hmmm..ce sa zic…iar am aceeasi parere k tine:D. din ce in ce mai multa lume incepe sa se creada superioara,din ce in ce mai multa lume vede rautatea k un atu inpotriva celorlalti. oare de ce pana la urma? adik come on, suntem toti la fel. chiar cred oamenii astia k dak sufera de ei sunt mai interesanti, chiar cred boraceii astia infecti si retardati k dak cunosc unu de la liceu e cel mai tare si k nu i sa poate intampla nimic rau? hai sa fim seriosi…pana la urma urmei, fiecare e pentru el si trebuie sa supravietuiasca. am observat k se aplica din ce in ce mai mult legea junglei…poate k asta suntem…niste animale …cu prea multa inteligenta si logica…atat de multa incat nu stim sa o folosim….

  2. ma….ca de obicei ai dreptate…am observat o groaza de copii de cls 3-7 kr injura mai rau ca mine…(si stii kt de mult injur eu…:D)knd i-am auzit am ramas cu gura cascata…gen WTF?:O…de exemplu unu de cls 5 s-a luat acum cateva zile in hura cu mn…:|…oricum…imi place commu lu deea;))

  3. gura*:D

  4. clau,ca am fost in acelasi liceu nu pot sa zic decat ca ai spus lucrurilor pe nume…dar un pic mai bland. si am fost mai aproape de generatiile „mentor” dc sa le dai cu bata in cap….da..sunt prosti! dar multi! eu mi am dorit sa se termine mai repede liceul si sa scap de mediul ala infect. (in liceu mai gasesti 2-3 persoane de treaba,sa stii)si am boala pe ASE unde se duc toti cazutii in cap de la noi. si asa m am bucurat ca la mine in fac nu dau ochii cu nimeni din liceu in schimb trec prin romana
    si miros fitzele de la o posta,,,bei si pute nasol!
    chiar daca ai face ceva nu poti schimba mare lucru..dar credeti ma la facultatile unde se face treaba unde vin oameni seriosi nu mai e loc de snobism,prostie si gradoare,accentul cade pe altceva acolo.

  5. avem vise cu totzi😛 vreau sa scap de liceul asta de snobi😛 inca putzin si LIBVERTATE😛

  6. *grandomanie

  7. cerem UPDATE!!

  8. AI MARE DREPTATE! peste tot e aceeasi situatie:(

  9. sa mai ziceti voi ca hip-hopu’romanesc suge,cand zice tot adevaru’

    CNA-ul sufera traume psihice.

Lasă un răspuns

 
