se aproprie 1 aprilie >:)

hey hey hey😀 bine v-am regasit prieteni  a trecut ceva timp de cand nu am updatat  Caterinchia …😀 am gasit un banc :))) foarte tare :))) e cam vechi dar sunt sigur ca o sa fie pe gustul tuturor …. in special pentru aceia care isi iubesc diriginta sau dirigul atat de mult precum il iubesc eu…:)

Elevii unei clase au fost fotografiati, iar diriginta lor incerca sa-i convinga sa cumpere pozele:
– Ganditi-va, copii, ce dragut va fi atunci cand veti fi mari si va veti uita la fotografii spunand:
Uite-o pe Oana acum e avocata ,uite-l pe Mihai – acum e doctor                                                                                                           La care de undeva din fundul clasei se aude o voce :                                                                                                                                  – Uite-o pe diriga – acum e moarta!

:)))  …se aproprie 1 aprilie :)) asa ca nu uitati de glumele acelea bune :)) precum ,,cioc ” pentru cunoscatori sau mielu :)) sau alte glume de ,,bun gust ” chiar si asa🙂 nu uitati😉 cele mai simple glume sunt si cele mai bune …pentru ca toti uita de ele si nu se asteapta :)) Asa ca ,DUCETI-VA SI MIELUITI ,CIOCAITI SI STRESATI LUMEA DE 1 APRILIE ! GO MY CHILDREN AND CREATE CHAOS !!! MUAHAHAHAHAHAHHAHA >:))) + un filmuletz care pe mine ma amuza de fiecare data =)) TEnACIOS D

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 27, 2008.

9 Răspunsuri to “se aproprie 1 aprilie >:)”

  1. ah:X:X tancious d.. formatia „preferata” a emiliei… sunt sigura ca are vrea sa comenteze ceva aici…
    I am compleeeteeee \m/

  2. *tenacious

  3. e chiar misto formatia:D:-„si filmul the pick of destiny:D merita sa il vezi in intregime:)eu l-am vazut cu lori, altfel nu stiu daca m-as fi uitat:)si nu mi-a parut rau:d so…trust lori…dar poate nu vede postul asta:-„;;)

  4. aaa…apropo…tare bancu’:)))

  5. ba il vede;)

  6. :)) tare filmul…si JB e un actor f bun!! si mai are si voce..

  7. si ce voce:D

  8. si ce cur =)) BARTAI CURU :)))

  9. mei..are valoare:))) lasa..curu se poate da jos:)

Lasă un răspuns

 
