prieteni ? sau amici ?

M-am gandit sa abordez subiectul prietenie🙂 am abordat acest subiect deoarece acum cateva zilea a fost ziua unei prietene foarte bune ….pe nume Dana sau cum imi place mie sa ii zic marele D🙂 este o fata foarte speciala si ii doresc din tot sufletul la multi ani si sa primeasca tot ce isi doreste ….dar in primul si in primul rand ii doresc sanatate …Multi dintre noi zicem ca avem prieteni …dar nu realizam ca defapt avem amici …este o diferenta mare….daca nu colosala intre un amic si un prieten…amici poti sa ai cu 100 sau in cazul danei =)) (13.786 de prieteni pe hi5 ) :)dar prieteni abea daca ai vreo 2-3 adevarati intr-o viata….Ce intelegem noi prin prietenie …pei un om care iti este alaturi….un om care te sustine…care nu te lasa la greu ,care are curajul sa iti zica ca ai gresit si sa iti dea un sut in cur ca sa te ridici…prieten este acela care iti imprumuta un tricou si il tzine atat de mult incat uita ca e de la tine ,un prieten este acela care vine la tine iti mananca tot din frigider si dupa aceea zice multumesc🙂 un prieten este acela care nu uita cand este ziua ta ….un prieten este acela care cand ai nevoie de el la orce ora ,zi,saptamana,luna,an,deceniu :)este langa tine si sare in ajutorul tau .Amici pe de alta parte…poti sa ai foarte multi si sa mergi la o bere la un suc la o savarina :))) ceva …te pot ajuta cand ai nevoie …dar nu mereu….acesti oameni sunt trecatori…traim intr-o societate asa ca trebuie sa ne adaptam… Este greu sa iti faci prieteni…….chiar foare greu…dar foarte usor sa ii pierzi…asa ca aveti grija cum va alegeti prietenii. Eu ma consider foarte norocos…pentru ca pot sa zic ca am prieteni….am si amici …. dar acei prieteni pe care ii am ii apreciez foarte mult…si fac o dedicatie de respect si de apreciere pentru (lori,dana,flori,maria,emy si nu in ultimul rand dani ,chiar daca nu le stiti ,va garantez ca sunt niste fete foarte speciale la care tzin foarte mult,sunt si altii dar nu pot sa le insir numele la toti🙂 ) …Intorcandu-ma la subiect….am fost de prea multe ori dezamagit de ,,prieteni ” si sunt sigur ca si voi .(si prind voi ma refer la cititori ) …ati fost .Exista momente in care crezi ca esti singur …si nu e nimeni alaturi de tine …dar sa nu uitam ca de fiecare data este cineva acolo undeva care se gandeste la noi…mai mult sau mai putzin …asa ca apreciati orce om care incearca sa se apropie de voi ..nu il disconsiderati nu il batjocoriti ca poate …intr-o buna zi o sa observi ca tocmai omul care ti-a fost alaturi si ti-a fost prieten i-ai dat cu piciorul…aveti grija de voi si alegeti-va cu grija prieteni …cate o data poti sa ai mai multa increde in straini decat in oamenii pe care ii stii de o viata🙂 … Pana data viitoare  Ciao si iepurasul matache🙂 va vede pe totzi \m/ ][ \m/

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 27, 2008.

13 Răspunsuri to “prieteni ? sau amici ?”

  1. ei bine da:P foarte adevarat a grait prietenul nostru clau:Psi uite asa m-am gandit eu c poate nu le dovedesc prietenilor cat de mult tin la ei…anyway…asa c daca tot m-am simtit atat de guilty m-am gandit sa las un coment celui mai tare cumnatel si poate prieten:P pt minunata scriere:P

  2. hmmm…ce pot sa zic, stii foaarte bine cand ai dreptate si cand nu. poti stii o persoana de o viata si sa te lase balta cand esti in necaz, sau poti cunoaste o persoana de cateva minute si sa te ajute mai mult decat oricine altcineva, pe care considerai prieten. nu iti poti sa seama de adevaratii prieteni, decat in momentul in care ti s-a intamplat o „tragedie”…atunci vei vedea adevarata fata a oamenilor. am trecut si noi prin asta, stiu cum e…dar mereu va exista cineva care sa iti fie alaturi la greu…

  3. da mah da ai dreptate…si io pot sa zic ca am un singur prieten adevarat in momentul de fata…restul sunt doar amici cu care imi impartasesc gandurile si le mananc din frigider ( pt ca sunt io mai nesimtita ). si pe tipa asta de care zic o cunosc de 12 ani si ma sustinut in tot si in toate..si sentimentu e reciproc…trebuia sa ne taiem venele sau sa ne facem semne :)))) de best friends…ce kkt…io imi luam bratari cu ea la fel…cu nu stiu ce chestii de scriau pe ele si ziceam sa nu le dam jos ever…da cucu…:)))

  4. 🙂 ma bucur ca vad atati vizitatori interesati de subiect sper sa am inspiratie si in continuare😀 sa va delectez pofta de lectura dar pana atunci !comentati in continuare :)\m/

  5. hmmm…unele deceptii lasa urme adanci in caracterul omului si asa devine antipatic antisocial etc…desi am avut si eu un soc cu cea mai buna prietena(cu care ma jucam in nisip de la 3 ani) am ramas la fel de optimista in ceea ce priveste oamenii pt ca poti da oricand de un prieten adevarat- pfff..iar din cate vad eu clau m a pastrat la categoria amici&co…vedem noi:P :)) cand o sa aluneci pe munte cine te ajuta..muahaha

  6. touche flav …touche :)))) da daca aluneci tu ?:)) arunc cu funia te prind de gat,te trag si te ajut O.o uuuu rimeaza :))

  7. pfff….ce rime…. gata m am suparat😦

  8. si am sa te dau afara din cort..la urs cu tine!

  9. ca sa vezi ce amica buna sunt:P

  10. awww sa beau cu ursu prieten drag🙂 o apa plata sau un spritz ,o feteasca sau gin ,tot cu ursu sa ma imbat ,tot ursu eu dansez,dimneata pana’n murg cu ursu eu jelesc :)) URSUUU URSULE :)) UNDE ITI SUNT COA….. LEILEILEILEI MAI MAI :)) \m/ na rima :)))

  11. iii… Merci ! Acum am vazut >:D<
    Sa fiu sanatoasa, voi la fel si sa fim mereu alaturi unul de celalalt !
    VA IUBESC MULT, MULT DE TOT, SERIOS !!!
    SUFLETUL MEU MARE !😀 :*:*:*:*:*🙂

  12. Aaa… aia dupa hi5 nu se pun😛 :)))

  13. cata dreptate ai🙂 pacat ca putini isi dau seama de tot ce spui tu mai sus…

Lasă un răspuns

 
