ce ti-e si cu dragostea asta :)

Postul asta este dedicat unui prieten de al meu…care a trecut si inca trece printr-o perioada destul de dificila cu prietena….Dar……acest post este dedicat tuturor care probabil se afla in aceasi situatie …daca dragostea nu mai este nu ai de ce sa te mai tii ….si asta o zic pentru toata lumea…este greu…stiu …am trecut si eu prin asta ….dar trebuei sa treci mai departe si sa iti vezi de viata….gandeste-te ca nu are sens sa investesti sentimente in cineva care nu tzine la tine….ca nu o sa o loveasca o caramida in cap si o sa se schimbe …Asta este si asa va fi mereu poate cu o exceptie de 1 la o 1000 ….si daca totusi vrei sa te risti vezi ca in proces sa nu iti pierzi ….barbatia si demnitatea …si sa ajungi carpa unei tipe…Care probabil nu da 2 bani pe tine …dragostea este subiectiva …probabil ca o sa mai discutam despre asta ….pana data viitoare ! …pace noua si aveti grija de voi

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 24, 2008.

38 Răspunsuri to “ce ti-e si cu dragostea asta :)”

  1. love sucks.

  2. „poate cu o exceptie de 1 la o 1000” am avut norocul sa-l nimeresc pe acel 1,dar pt restu de 999 e un caz pierdut. Cu toate astea,nu as mai repeta experienta pt ca de multe ori esti nevoit sa ti ingradesti personalitatea sau cum zici tu cu demnitatea,mai putin barbatia:P iar mai tarziu vei avea de suferit..reprosuri atat tie cat si celeilalte persoane. serios,dragostea e una din cele mai frumoase dar si dureroase experiente..si ca sa folosesc un cliseu…ce nu te omoara,te intareste…daca toti am fi la pamant si ne am plange de mila dupa fiecare dezamagire,lumea asta ar fi prea trista..si nu e asa. zambesc,rad si la randu meu ii fac pe ceilalti sa zambeasca. suna un pic dur din partea unei fete,dar u know me… ar trebui sa treaca peste ea..la urmatoarea ca mai mult ca sigur va fi sa zicem…mai matura sentimental.

  3. love nu suge :)) te fute si te lasa neterminata :))

  4. totul e relativ.

  5. mereuindragostita is right:)

  6. stiu ….e foarte smart😛 dar sa nu ii zici =)) ca se rusineaza si nu mai posteaza :))😉

  7. pfff si poate chiar ma si supar….:))

  8. intteresant….poate imi vei da shi mie niste raspunsuri….le caut de mult….faptul k am iubit shi k poate iubesc schimba totul din mine zi de zi…

  9. poate ne bate🙂 pe totzi ;;)😀 NUUUUUU MILA MILA MILA😀

  10. Xavier……te astept sa zici ce problema ai🙂 si daca pot sa te ajut cu vreun sfat te ajut cu toata placerea astept sa vad ce mai zici … pace noua \m/

  11. da….doc clau te rezolva..:))

  12. dc oare nu putem uita o persoana desi aceasta nu shi-a pus f mult amprenta asupra ta ci mai degraba u ai vrut asta k ai o atractie deosebita pt ea…

  13. hmmm …consideram ca omul este cea mai avansata fiinta de pe planeta asta…nu sunt de aceasi parere cu lumea …in general putem sa controlam,emotii,reactii dar nu prea putem sa ne controlam sentimentele….din pacate doar timpul vindeca ranile si fiecare om a suferit din dragoste ,nu esti tu primul sau ultimul…Stiu ca este greu …dar cu timpul toate trec ,incearca sa uiti si sa iti gasesti alte ocupatii ..un studiu arata ca de fiecare data cand ai vreo legatura cu fostul/a prieten/a…te vei simti cu cel putin 1 % mai rau…de fiecare data ..asa ca rupe legatura cu ea/el si ocupati timpul cu orce alceva ….mai astept sa postezi si sper ca am putut sa te ajut \m/

  14. poy am pierdut legatura cu ea cam de 2 ani….fantomele trecutului au inceput din nou s m urmareasca nu mai stiu nik de ea m gandesc s dau timpu inapoi mai ales k am regrete k nu am facut ceea c trebuia…

  15. eu nu am fost niciodata cu acea pers paradoxal spun k ea a reprezentat mult pt mine de fiecare data totul compar cu ea…poate credeam k am uitat-o dar nush poate m mint p mine

  16. atunci pur si simplu uita …si cu asta basta, sunt atatea fete ….incat ai de unde alege asa ca🙂 in loc sa compari alte fete care poate chiar o sa tzina la tine cu ,,aceea” eu zic sa te duci la vanatoare🙂 sa gasesti o fata care sa te iubeasca si sa uiti de fata aceea…au trecut deja 2 ani si ar fi trebuit sa uiti deja de ea🙂 poate ca e mai greu…dar o sa treaca🙂

  17. am avut mai multe relatiii dar esuate…poate de aceea au revenit fantomele trecutului…

  18. nu e nici o fantoma a trecutului….daca nu a fost o relatie nu are ce fantoma sa fie….eu zic chill🙂 si las-o moarta , ca nu are sens sa iti consumi tu mintea ,nervii si gandurile pentru ceva ce a fost…..treci peste ….ca nu traiesti in trecut

  19. da..poate k asa e….dar sincer c am simtit l ea park nu mai reusesc l nimeni sincer

  20. o sa gasesti🙂 nu iti face griji, de asta sunt sigur

  21. atata timp cat o sa compari orice potentiala partenera cu acea fata pe care ai idealizat o,nu vei reusi sa te simti bine cu niciuna dintre ele.nu stiu cati ani ai ca sa mi dau seama de niste chestii. oricine are un ideal,si cauta calitatile in cealalta persoana,dar mi se pare ca tu deja ai ridicat o pe acea fata pe un piedestal. iti spun atat din experienta mea cat si a altora: nu e perfecta pe cat pare.daca vrei sa te convingi caut o,fii cu ea,fa ce vrei k sa nu ai regrete ca daca faceam aia.poate…bla bla. cu atitudinea asta exista riscu ca marea ta iubire sa treaca pe langa tine si tu nici sa no vezi pt ca alergi dupa „fantome”

  22. asscult-o pe indragostita asta🙂 are dreptate stop chasing ghosts🙂

  23. da l asta chiar nu m-am gandit „mereuindragostita” fac 19 ani…nush ce s zic vreau dar park nu resuesc niciodaat s m indragostesc iar cand am icnercat am avut deziluzii…nu a fi cu aceea pers e imposibil dar am regretul k nu am facut atunci l vremea respectiva ceea c trebuia…stiu k nu e perfecta dar sti vb aia nu poti comanda inimii…nu pot spune k simt acum ceva pt ea sunt k un vulcan stins sentimenetele l o scantaiere din partea ei se pot aprinde din nou oricand dar asta nu v fi posibil niciodata shi totusi ramane un regret…vreau sa o i-au de la capat dar nush de unde s mai incep

  24. nu incerca ….doar traieste momentul. iubirea e ca un razboi cu multe lupte…you win some you lose some.e bine daca vrei sa o iei de la capat….din toata chestia asta poti invata ca pe viitor cand se ivesc iar sentimentele acelea sa ti faci miscarea ca sa nu mai ai regrete. si inca o chestie,…nu astepta sa apara EA in orice moment,sa o cauti disperat in orice fata pt ca de obicei vei da de ea tocma cand u te astepti.. ocupati timpu,probabil esti la facultate,prietenii noi alea alea..:P

  25. xavier :)…nu le cauta tu🙂 asteapta…ca o sa vina ele la tine ,orcine este special in felul lui. …:) chill,relax just do it :)…mereuindragostita are dreptate….acela este punctul ei de vedere ca fata si trebuie respectat …puctul meu de vedere este …baiete…fi mai barbat🙂 deja ai 19 ani ….forget,GO,hunt🙂 have fun🙂 live life,love🙂 o sa iti aduci aminte candva de vremea asta si o sa razi🙂 sau poate ca o sa plangi ca ai pierdut atata vreme degeaba …asa ca inca poti schimba ceva🙂 dute si nu uita🙂 sunt multi pesti in lac ,ai ce prinde🙂 + ca romancele noastre sunt frumoase asa ca ai de unde alege🙂 noi asteptam sa vedem cum o mai duci:) VREAU SA VAD REZULTATE🙂 haide🙂 go go go

  26. ms mult pt sfaturi….am sa icnerc s fac asta sunt clasa a 1…da cred kasa e facultatea v fi un nu inceput nu paan acum l fel am fost mi-am ocupat timpul cu tot felul de lucruri nu am cautat asa mult dar nush poate k asa e o s vina cand nu mastept shi trebuie s fiu pregatit…v multumesc f mult pt tot…dak aveti shi un id de mess sa vb acolo ar fi ok:P:P

  27. hey🙂 …sincer nu prea am inteles ce ai scris in ultimul msj..incearca sa scrii mai clar…hmmm cat despre mess🙂 lasa-l cand ai o problema nu te sfii sa lasi un comment si suntem aici sa te ajutam …sincer nu prea am inteles chestia cu clasa 1 …intai …

  28. clasa a 12 scz dar eu am mereu probleme cu tast asta mai face figuri din pakate:(((( ok ok am inteles v multumesc mult…m ocup cu multe lucruri dar pare k nik nu imi iese nush simt k nu am incredere in mine

  29. fa un sport atunci care ti va oferi incredere in tine…ajuta:P

  30. de ex inot….te caleste si…si devii si momeala la pestoaice..:))

  31. haha c tare prefer fotbalul:P nu am nevoie de pestoaice ci de o fiinta cu care s m inteleg shi p care s o iubesc

  32. glumeam si eu…citeste printre randuri…

  33. nu-i nici o problema oricum multumesc:P:P:P

  34. ia uite… si baietzii au sentimente😀 Joke😛
    si… Xavier, esti din Bucuresti ? ;;)😛

  35. da sunt din Buc…am avut, am, shi o s am mereu sentimente nush dc crezi k baietii nu plang, sau nu au sentimente:(

  36. am zis ca am glumit😛
    uite, un motiv ar fii… pt ca ai postat acest comentariu pe 1 aprilie😀
    si prin ce zona stai ? :-„

  37. locuiesc in Pantelimon nu e nici o pacaleala u?

  38. eu…destul de aproape de pantelimon… :>
    Titan… ;;)

Lasă un răspuns

 
