Tu pentru ce ti-ai vinde sufletul !?!

Hey m-a troznit un subiect controversat…pentru cei care cred in suflete ….ahmm imi aduc aminte cand inca o ardeam prin Revenge, Fire  Han si asa mai departe aveam o foaie…si intrebam pe diferitzi daca si-ar vinde sufletul ? Totzi imi ziceau ca si-ar vinde sufletul pentru o tigare sau pentru o bere…. si la un moment dat am luat o foaie si i-am pus sa semneze ca isi vand sufeltul….si le dadeam bere si tzigari…dupa ce am facut o lista destul de mare … ma gandesc ce sa fac cu sufletele lor care valoreaza nu mai mult si nici mai putzin decat o tigare sau o bere …..TU PENTRU CE TI-AI VINDE SUFLETUL !?

eu unu nu mi-as vinde sufletul ! dar voi ?!?

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 19, 2008.

26 Răspunsuri to “Tu pentru ce ti-ai vinde sufletul !?!”

  1. bai…nu merita sa iti vinzi sufletul pt nimik in lume..nici makr pt dragoste🙂

  2. nu mi-as vinde sufletul pt absolut nimic in lume;)nimic nu e mai pretios decat sufletul meu:-„;)) [cn stie cunoaste:D]

  3. asa este🙂 alte pareri vad ca nu prea are nimeni …sniff

  4. Nici eu nu l-as vinde… Poate doar l-as inchiria…😀

  5. no acuma cat de idiot sa fii sa iti vinzi sufletu… pentru o bere/tigara (tre sa fii punkist de pe tnb) da ma rog
    vand suflete 3 la 10 mii(vechi)

  6. Loooooool :))))))) tare😀 =)))))))))

  7. se pare ca te-a marcat piesa aia de teatru:)ma crezi sau nu..eu nu mi l-am vandut:D

  8. CUM ?! flory ?! tu ai un suflet ? =))😀 nea just joking stiu ca ai pe acolo pe undeva …ascuns😉

  9. ascuns?:(((((

  10. ahmmm😀 unde il tzii ? nu zice ca vezi ca poate trec baieti pe aici si vin sa til fure😉

  11. =((you are mean

  12. they wish:D

  13. they wish:D

  14. yes i am …thank you =))

  15. deviem de la subiect.

  16. :-„

  17. so..nu mi-as vinde sufletul pt nimic.in niciun caz pt ceva material, banal, trecator gen o cafea, o tigara(cah), narghilea, allure:X, lapte, bautura etc.pt dragoste nu cred k poate fi vorba sa iti vinzi sufletul…poate doar sa il deschizi…oricum dak nu ai suflet sau inima…nu poti iubi…

  18. floski a pous punctul pe I merita un biscuite :*🙂

  19. nu numai ca nu poti iubi ..dar nu poti face multe lucruri frumoase…desi miros eu pe acilea un om cu un suflet in 7 straturi….gen portocala mare cu coaja si mai groaaaaasa

  20. flori… inteleg ca nu ti-ai vine sufletul pt o tzigara sau o cafea…pt ca nu iti plac…. dar pt un Fibrobar ce zici ? nu iti face cu ochiul ?😀 =))))))

  21. imi place cafeaua:D nope,nici pt un fibrobar:))uite k am castigat un biscuite prin alte mijloace:)))sa nu uiti clau;;)imi place milkyway minute cu mar si scortisoara by the way:-„sau cu tarate si ciocolata:-„;;)

  22. tarate :-& =))))))))

  23. cah cah cah😐

  24. ca sa nu mai zic de scortisoara😐

  25. in fine, gusturile nu se discuta😀

  26. exista in viata lucruri pentru care ti’ai vinde sufletul fara sa stai pe ganduri. in cazul meu, nu as ezita sa’mi vind sufletul daca cumva unul din cei apropiati, din cei din familie ar avea nevoie. sufletul meu ar cantari o cantitate infima comparativ cu viata oricarei persoane dintre cei apropiati, precum mami, tati sau fratele meu. fiecare persoana in parte are slabiciunile ei si la un moment dat va fi in stare sa’si vanda sufletul pentru cineva foarte drag.

Lasă un răspuns

 
