a 3 zi de blog..incep sa inteleg cum merg lucrurile pe aici

Dupa multe critici  am ajuns la concluzia ca …dap ati ghicit … NU IMI PASA🙂 si pentru restul vreau sa va multumesc pentru ajutor si sper sa ma ajutati si sa ma sustineti in continuare ..blogul parca devine mai interesant ….o sa adaug o rubrica pentru muzica …poze funny ….caterincia care deja am adaugat-o(nu va sfiiti sa o vizitati )si multe altele .In rest eu consider ca treburile merg destul de bine😀 apreciez ca am destui prieteni care ma sustin si pentru voi  acolo daca cititzi acest mesaj \m/ ROCK ON MY FRENDZ \m/ aaa si pentru cei care nu stiu😀 daca lasati un mesaj sau un comment si vreti raspuns sa fiti sigur ca o sa il primiti..poate cu un pic de intarziere dar ma straduiesc sa ii fac pe toti happy

asa ca …pace noua si…..de acum o sa faceti cunostintza cu noua mascota a blogului  Matache Macelarul * –> // ( ^_^ ) \\ <– IEPURASUL DURDULIU SI FIOROS CU O INIMA DE AUR

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 17, 2008.

13 Răspunsuri to “a 3 zi de blog..incep sa inteleg cum merg lucrurile pe aici”

  1. dap.. sustinere vei avea intotdeauna😀
    si cat despre mascota:)).. ei bine, eu si dana o asteptam cu sufletul la gura:))

  2. ia sa vedem ce poate nea’ matache:D…eu te sustin in continuare>:d<

  3. ” IEPURASUL DURDULIU SI FIOROS CU O INIMA DE AUR” ?????
    Este cumva vb de mine ????😀 :X:X:X
    =)))))=)))))))=))))))))=)))))))

  4. Nu vreau nici un matache…mai tre’ sa negociem [-(
    Nu vrei un MARIAN ??? :D:D:D
    =))=))=))=))

  5. inima de aur? nu stiam ca ai dato pe dastea =))

  6. „IEPURASUL DURDULIU SI FIOROS CU O INIMA DE AUR” whf?:)) ia sa vad dak ghicesti cine iti scrie acum;;) pun pariu k nu ghicesti:)) am citit ce ai scris pana acum si…imi place:) se poate si mai bine. mai stii k…la un moment dat eram 2 psihologi…si vroiam sa ajutam oamenii(tu cu ideea eu cu initiativa;))). poate k prin acest blog macar tu o sa reusesti sa face ceva pentru ceilalti…eu ma straduiesc in continuare sa ii ajut dar nu prin intermediul blogurilor:P. poate punem in practica pana la urma ideea si poate chiar o sa mearga si…poate…chiar o sa ajutam oamenii cu adevarat. dak ai nevoie de sfaturi, „psihologul nr 2” iti este la dispozitie:D pup clau:*

  7. Da da da ! Bv Thomas…m-ai facut si pe mine sa deschid ochii😕
    Sa intzeleg ca lui Claudiu au inceput sa-i placa manelele ?😀 =)))))

  8. Solooooo =)))))))))))))))))0

  9. DANA !!!! :))) o sa suferi !!! :)) uu poate o data o sa fac un post despre manele ! ce parere am eu despre ele…..(o sa ma abtin de la insulte si alte observatii ) ….vedem🙂..nu m-am dat ,nu m-am dat si nici nu ma voi da vreodata pe manele ! VEZI ! MATACHE E CU OCHII PE TINE SI VEDE DACA AI FOST CUMINTE SI DACA AI FOST REA ! NU MAI PRIMESTI NIMIC DE PASTI ! IN AFARA DE …ai ghicit mielu >:)

  10. buna CLAUDIU> blogul tau va fi interesant atunci cand vei incepe sa ii injuri pe toti emoishtii, nazishtii si toti nenorocitii . si in special strutzii, adica minimalishtiiiiiiiii. nu uita sa returnezi commentul. ma uit la MONDENII acum, si vreau sa iti spun k am o sticla de vodka printre chilotzi si soshete

  11. =))))

  12. Blogul tau este interesant din 2 motive.Unu ca scrii pe el si nu ai inceput sa pui poze, si 2 ca ai multe comentarii. DAr lasa-te de spam adica autopromovare pe siteuri gen hi5 groups.

  13. hmmm multumesc pentru complimente …hmmm banuiesc ca daca nu fac alt spam …in afara de acela de pe hi5 nu deranjeaza pe nimeni …chiar si asa este hi5 meu si pot sa mi-l pun acolo….si mi se pare normal sa imi promovez blogul🙂 tu ce zici ? am dreptate ? spam cu masura🙂 orcum si criticile obiective sunt foarte bune …ca asa pot sa corectez greselile …10x pace noua \m/ te mai astept cu commenturi \m/

Lasă un răspuns

 
