incepe ca un joc si vedem ce iese …

E primul meu blog ,si ma straduiesc sa invat sa imi mentzin blogul , scopul meu…este sa vad cum gandesc oamenii sa aflu si eu ce se mai intampla in jurul meu …..acele lucruri minore pe care eu nu le observ si poate le observa altii …mar interesa cate o data sa vad lumea cu ochii altuia si poate o sa ajung sa invatz mai multe pe parcurs …

cu drag si stima clau ,pentru acei cititori ..de inceput eu va salut🙂

~ de OMFG_PONEYS pe Martie 15, 2008.

20 Răspunsuri to “incepe ca un joc si vedem ce iese …”

  1. sa traieshti!

  2. 😀 succes cu blogul.. o sa’l mentii;)

  3. 😀 bafta blondu’

  4. haide mai repede cu el…dezvoolta!!!:P bv

  5. bafta, Double G ! >:D<
    M A N U C U :D:D:D

  6. Un început bun, să vedem mai departe….Succes!

  7. schimba header-ul din admin panel(respectiv just another wordpress blog.)

  8. bravo ma succese depline in activitati

  9. hey 10x😛 mi-a fost de folos ….daca mai aveti idei bune si sugestii ar fi e mare ajutor😀

  10. poatemorimaine..haha imi place:D GL and HF;)

  11. hey cum imi pun poza?;;)

  12. iti trebuie acount😀 fati si tu unu😛😀 daca nu stii cum iti zic eu

  13. hihi;)) gata mi-am facut.m-am descurcat singura;;) floski ARE poza\:d/

  14. sau inca nu:-l

  15. sper k apare azi:-w

  16. o sa apara😛 ai rabdare😀

  17. o sa apara😛 ai rabdare

  18. E un risc si-n chestia asta, cu aflatul a prea multe.Hi!

  19. asa e diogene😀 dar…. sa fim seriosi omul daca se straduieste sa inteleaga lumea…ajunge sa se cunoasca pe sine🙂 ce sa faci…asta e🙂 depinde de situatie ..dar e bine sa ai o cultura vasta…si cunostintze despre ce se intampla in jurul tau

  20. la la la…. imi place la „caterinca” acolo :-L
    Asteptam bancuri, glumitze sau intamplari haioase😀😛

Lasă un răspuns

 
